Bio kväll med Pattis!

Ska på bio med Pattis super kul! film blir Flickan som lekte med elden hoppas den är lika bra som första.

Helgens busig heter blev fest med släkten och sen utgång på bmb, var en kul kväll med mycket skratt.
Och nu är man 22 år och mår som man förtjänar haha..
Längtar till 10 okt då det blir födelsedags fest för mig och Insodar Fredde.

Mjaa vad har hänt mer, joo en idiot som tydligen inte kan vara vän med mig längre för att hon tycker om mig och jag tycker inte om henne på det sättet.. man kan ju tycka att det är lite konstigt, jag tycker bara hon verkar dum i huvudet.

Nu har jag skrivit lite skit som ni tycker om, och jaa jag menar Pattis och Alex!



Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan cricke det här trodde jag inte om dig. du är verkligen en idiot.

2009-10-05 @ 18:24:42
Postat av: cricke

och du varför kan du inte skriva vem det är ifrån då? aa iaf jag vet att det är du sceali.. vadå tar illa upp det är ju bara sannigen men bevisa att det inte är så då.. tönt

2009-10-05 @ 18:36:51
Postat av: Rojjan

Ha ha, idioten här är väl mr. "Buhu-förlåt-buhu-jag-vill-ha-kakan-men-ändå-äta-den-BUFREAKKINHU-be-with-me-500-sms-per-dag-med-tjat..." Vars blogg jag är inne på just nu...?



Och att du känner behovet att skriva det här gör dig bara löjligare..



Men får se. Du kör väl igång igen när alla andra dissar och du tror du kan gå tillbaks till "idioten" igen. Om sisådär nån månad. Med milj sms och samtal när mr beslutsångest frma och tillbaks här och där är tillbaks?

Men men, don't count on an another chance.



Fint och vackert sätt du tar brudarna tycker man, stiligt! ;)



Hm...Just my thoughts som inte kunde hålla käft.

Ha det jävligt dåligt, hejsvejs!

2009-10-05 @ 18:49:59
URL: http://lmv.webblogg.se/
Postat av: Rojjan.

Btw stavar man det BUSIGHETER din särskrivande.........pip.

2009-10-05 @ 18:50:45
Postat av: sannececilia

exakt och det visste jag att du skulle veta. att du är en idiot ja, det är sanningen!



och nej det handla om ditt beteende, men du är ju för trög för att fatta det, utan måste skriva att det är jag som är idioten i din blogg när jag inte ens gjort ett SKIT.



hoppas filmen var bra, jag är glad att jag inte bjöd dig på den, tur att du kunde hitta någon annan att gå med :)

2009-10-05 @ 18:52:05
URL: http://sannececilia.blogg.se/
Postat av: cricke

HAHAHA

2009-10-05 @ 19:10:10
Postat av: crickes bff

i vilket "jag tycker inte om dig på det sättet" är svårt att förstå? herregud, vill en kille ha dig så visar han det. visst, cricke hade inte behövt skriva sådär om han visste att du skulle läsa och ta illa upp, vilket du verkligen gjorde annars hade varken du eller den där rojjan kommenterat hans blogg, men det är hans blogg och han skriver vad han vill.

och det rojjan skrev om att cricke kommer tillbaka när alla andra dissar, det är väl självklart att han gör det eftersom det funkat 100ggr tidigare och hon är lika enkel varje gång? annars hade han väl inte gjort det? killar gör så, det vet väl alla tjejer?

2009-10-05 @ 19:52:33
Postat av: crickes bff 2

meh hahahaha jag vill också vara med i fighten!

2009-10-05 @ 19:59:59
Postat av: sannececilia

jag sa bara att jag inte ville vara hans vän mer för jag tycker inte att han behandlar mig bra. thats it.



ps. om du vetat allt hade jag höllt med dig.

2009-10-05 @ 20:10:50
Postat av: crickes bff

visst, jag vet bara vad cricke tycker och jag har bara hört hans story. men det här är ju en sak mellan dig och han så jag tycker det var skit onödigt av din vän att hoppa på han sådär, därför gjorde jag likadant.

och som jag skrev tidigare, vill en kille ha dig så visar han det. och vissa killar är skit dåliga på att säga nej och ger tjejer förhoppningar genom att umgås med dom även fast dom inte vill något. vilket verkar vara i erat fall, vad jag har hört så tycker jag att ni ska skita i varandra totalt. cricke stör sig på dig och du tycker att han är en skit. så varför inte bara lägga ner?

2009-10-05 @ 20:20:00
Postat av: Anonym

jag hade lagt ner men sen skulle han hålla på att skriva och då blev jag ledsen. att min kompis skrev visste jag inte om förrän när jag såg det.



det är ju just därför jag sa till honom att det inte var någon mening med att vara vänner längre. :S

2009-10-05 @ 20:25:28
Postat av: Anonym

hahahahahahhahahahaahahhaha!

2009-10-06 @ 12:33:26
Postat av: Han som säger som det är

Cricke sa bara sanningen inget att hettsa upp sig över.

2009-10-07 @ 01:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0