Familia, obsequio, cerveza

Idag så blir det min födelsedags fest med släkten hemma hos mig, lite trångt men jag får dra in min feta mage så kanske vi får plats. jag ska bjuda på lite pasta sallad och lite bullar mums är redan hungrig!
Min kaxiga kusse kommer det ska bli roligt att mobba henne lite, för mobba är det bästa jag vet mohaha.
Ska dricka mig lite berusad på min egen fest med släkten hoppas det slutar gott.

Sen blir det att dra sig vidare till krogen, får se vad man träffar för muppar där då, det är nog samma gamla, dammiga och bort blåsta fånar.
BmB hela natten sen för den som bryr sig! Hare gott gott.


Kommentarer
Postat av: nattispattis

fan vilken dålig bloggare du har blivit :( ingen update alls ju. sviiin

2009-10-04 @ 23:31:06
URL: http://nattasj.blogg.se/
Postat av: söönd

håller med!

2009-10-05 @ 10:21:00
URL: http://alexandrasundvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0